Veelgestelde vragen

Zijn de prijzen op de webshop in- of exclusief btw?
Wij richten ons op de zakelijke markt en de prijzen in onze webshop zijn daarom exclusief btw. De btw berekening vindt plaats in de winkelwagen. Particulieren zijn bij ons wel van harte welkom om een bestelling te plaatsen.
Wat is de levertijd?
Onze doelstelling is vanzelfsprekend om altijd zo snel mogelijk te leveren maar wij hanteren standaard een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Mocht dit onverhoopt niet haalbaar zijn, dan stellen wij u natuurlijk op de hoogte.
Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen binnen Nederland €17,50 excl. btw.
Het belasten van verzendkosten met BTW is wettelijk verplicht.

Bij een bestelling vanaf €175,- (excl. btw.) leveren wij in Nederland franco. 

Welke betaalmethoden zijn er?

Wij bieden de volgende betaalmethoden:

iDeal: U betaalt eenvoudig, snel en veilig in de betaalomgeving van uw eigen bank. Na betaling komt uw order direct bij ons binnen en heeft dan ook onze voorkeur voor een snelle verwerking. Deze betaalmethode werkt enkel voor Nederland en wordt daarom alleen gehanteerd in onze Nederlandse webshop.

Creditcard Visa of Mastercard: Naast iDeal is de Creditcard een tweede veilige en snelle betaalmethode. Bij gebruik van deze methode rekenen wij 2,2% servicekosten.

Bankoverschrijving: Na het bevestigen van uw order ontvangt u een e-mail met de betaalgegevens. Zodra uw betaling bij ons binnen is, zal uw bestelling worden verwerkt. Doorgaans duurt dit 2 à 3 dagen na betaling. Belangrijk: na het plaatsen van de bestelling ontvangt u een e-mail met de rekeninggegevens waarop u dit bedrag over kunt maken. Het is van belang dat u dit niet overmaakt op ons directe rekeningnummer, dit zorgt voor onnodige vertraging. Wilt u uw bestelling graag snel ontvangen? Dan raden wij deze betaalmethode af. Kies dan voor iDeal of Bancontact.

Op rekening bestellen: Zakelijke klanten binnen Nederland bieden wij de mogelijkheid om de factuur achteraf te voldoen. Dit kunt u aanvragen via e-mail. Gebruik daarvoor uw zakelijk e-mailadres en geef daarbij aan wat uw bedrijfsnaam, KVK-nummer en BTW-nummer is. Na toetsing bij creditsafe ontvangt u van ons een bevestiging met uw inloggegevens en een uitleg hoe u de bestelling kunt plaatsen. Bij akkoord ontvangt u maximaal een bestellimiet van €500,- (excl. btw). Na ontvangst van het ingevulde formulier duurt het ca. een halve dag voordat u kunt bestellen.

Bij het invullen van het formulier gaat u akkoord met onze betaaltermijn van 30 dagen na facturatie. Hiervan kan niet worden afgeweken. Wij behouden het recht om deze betaaloptie zonder opgaaf van reden uit te schakelen.

Bij deze laatste optie verloopt de facturatie via Dijkstra Vereenigde en niet onder naam van Glazenflessenenpotten.nl. Bent u reeds klant bij Dijkstra Vereenigde? Neemt u dan eerst contact op met uw contactpersoon.

Leveren jullie ook aan België?

Natuurlijk! Wel is het mogelijk dat leveren naar België enkele dagen langer duurt. Onze standaard levertijd is 4 tot 7 werkdagen. Klanten vanuit België kunnen bestellen via www.glazenflessenenpotten.be.

Hoe verpakken jullie mijn bestelling?
Dit is afhankelijk van het bestelde artikel. Flessen worden doorgaans verpakt in dozen met voldoende opvulling en potten worden verpakt in (eventueel) gesealde kartonnen trays. Sommige artikelen zijn reeds door de fabrikant verpakt in een krimpfolie. Kleinere bestellingen versturen wij in dozen, maar grotere bestellingen (dit kan zijn in aantallen of volume) versturen wij op eenmalige pallets. Deze pallets blijven uw eigendom. Voor deze pallets vragen wij geen toeslag. De manier van verpakken kan hierbij afwijken.
Kan ik als particulier ook bij jullie bestellen?
Absoluut! Hoewel wij op de zakelijke markt zijn gericht, bent u als particulier van harte welkom om bij ons te bestellen.
Welke vervoerder gebruiken jullie?

Glas is een delicaat product, en verzending vraagt dan ook wat extra aandacht. Wij stellen dan ook hoge eisen aan onze vervoerders. Kleine bestellingen (tot maximaal 3 dozen) versturen wij per TNT/Fedex. U ontvangt van ons een Track & Trace code zodra uw bestelling is verzonden. Bestellingen die zijn verpakt op een eenmalige pallet versturen wij met transportbedrijf Dobbe. Omdat de levering hiervan wat meer vraagt dan een kleine zending, nemen wij voor versturen contact met u op om een geschikte dag te bepalen.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Dit kunt u doen door ons een e-mail te sturen of te bellen. Doet u dit zo snel mogelijk! Zodra de bestelling bij de vervoerder ligt, kunnen wij deze niet meer terughalen, en dient u deze zelf terug te sturen.
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Natuurlijk kan het altijd zijn dat het bestelde product toch niet is wat u zoekt. Zolang de verpakking niet is beschadigd en niet verder is geopend dan noodzakelijk is om dit te beoordelen kunt u dit binnen 14 dagen naar ons terugsturen. Graag worden wij op voorhand wel op de hoogte gebracht per mail of telefonisch. Dit bespoedigt de afhandeling. Let op! Aangebroken foliepakken medicijnflessen en druppelflessen accepteren wij niet retour.

U kunt de zending retourneren naar:
Glazenflessenenpotten.nl
O.v.v: Retourzending
Pascallaan 9
8218 NJ Lelystad

Voeg bij de retourzending het volledig ingevulde retourformulier. Daarop staat alle informatie die wij nodig hebben. Zonder dit formulier is de kans aanwezig dat wij de retourzending niet in behandeling kunnen nemen.

De kosten en verantwoording voor de retourzending liggen bij u als klant. Een beschadigde zending kunnen wij in verband met hygiëne en voedselveiligheid niet accepteren. Verpakt u daarom de zending goed! Tevens dient een levering volledig retour te worden gezonden. Een retourzending waar producten uit zijn gehaald nemen wij niet in behandeling. Na ontvangst van de artikelen storten wij het bedrag (minus de verzendkosten) binnen 14 dagen terug op uw rekening.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Natuurlijk! In het bestelproces kunt u ervoor kiezen om uw bestelling bij ons te komen af te halen. Wij nemen de order op in de reguliere orderverwerking en u ontvangt automatisch een melding wanneer uw bestelling klaarstaat. Het afhalen van uw bestelling is mogelijk op werkdagen (maandag t/m vrijdag). Openingstijden van 09:00 uur tot 12:30 uur en van 13:00 uur tot 17:00 uur. Tussen 12:30 uur en 13:00 uur zijn wij gesloten.

Afhaalbalie / afgiftepunt:
Pythagorasweg – 8218 - Lelystad

Kan ik ook kleinere aantallen bestellen?
De aantallen zoals vermeld op onze webshop zijn de minimaal mogelijke afnames.
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er zit breuk in de verpakking!

Hoewel wij zorgvuldig verpakken, en onze externe vervoerders weten dat ze glas in hun handen hebben, kan het altijd gebeuren dat er tijdens het transport breuk ontstaat. Meld u dit direct na ontvangst van uw bestelling per E-mail met een duidelijke foto van de breukschade! Wij zorgen vanzelfsprekend voor een passende oplossing.

Let op: Bij breukschade van glas is het mogelijk dat er gevaarlijke scherven of splinters ontstaan. Dit breukgedrag kan leiden tot lichamelijk letsel, zoals ernstige snijwonden. Wij willen u vriendelijk vragen om alert te zijn en voorzichtig te handelen bij het uitpakken.

Dijkstra Vereenigde b.v. is niet aansprakelijk voor door de afnemer of derden geleden schade, van welke aard dan ook, voortvloeiend uit het gebruik van onze leveringen, producten of opdrachtresultaten.

(De webshop Glazenflessenenpotten.nl en Glazenflessenenpotten.be zijn onderdeel van Dijkstra Vereenigde BV).

Wat is jullie adres en bedrijfsgegevens?

Wij zijn gevestigd in Lelystad op het volgende adres:

Postadres:

Glazenflessenenpotten.nl
Pascallaan 9
8218 NJ Lelystad
Telefoonnummer: 0320 – 266 166 
Mailadres: info@flessenenpotten.nl

Afhaalbalie / afgiftepunt:

Pythagorasweg - Lelystad

Openingstijden magazijn op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09:00 uur tot 12:30 uur en van 13:00 uur tot 17:00 uur. 
Tussen 12:30 uur en 13:00 uur zijn wij gesloten.

IBAN: NL71ABNA0411275208
VAT-nr.: NL001476397B01
KVK Flevoland nr.: 39055950
Wij zijn onderdeel van Dijkstra Vereenigde B.V.

Let op! Als u kiest voor 'vooruitbetalen per bank' ontvangt u een e-mail met daarin de rekeninggegevens. Maak hiervoor geen gebruik van bovenstaande rekeningnummer!

Kan ik een artikel komen bekijken voordat ik het bestel?
Wij hebben geen showroom maar het is op afspraak mogelijk om producten bij ons te bekijken. Neemt u hiervoor contact met ons op!
Kan ik een sample of monster aanvragen?

Wij versturen geen samples of monsters. Ook niet tegen een vergoeding. De aantallen zoals vermeld op onze webshop zijn de minimale mogelijke afnames. Wij maken het wel mogelijk, indien u dit wenst, om een producttekening van het artikel te verzenden via E-mail.

Krijg ik korting als ik een grote bestelling plaats?

Vanzelfsprekend hebben wij een staffelkorting bij grotere aantallen. Deze wordt automatisch verwerkt in de winkelwagen.
> €175,- = Gratis verzending
> €325,- = 10% korting
> €475,- = 15% korting
> €625,- = 20% korting

Genoemde bedragen zijn exclusief btw. 

De prijzen op de webshop en de hierboven bovenvermelde staffel gelden voor alle bestellingen kleiner dan een pallet. Als je een bestelling wilt plaatsen van een pallet of meer, neem dan contact met ons op voor een speciale prijs en voorwaarden.

  • 9,3 klantwaardering
  • Levering binnen 5 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf €175,-
  • Staffelkorting vanaf €325,-
Scroll to top